Όροι και προϋποθέσεις

Αγαπητέ Επισκέπτη!

Σας ευχαριστούμε που επιλέξατε εμάς ως προορισμό διακοπών. Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι οι εγκαταστάσεις και οι υπηρεσίες μας απευθύνονται αποκλειστικά στους διαμένοντες στο κατάλυμα. Στο παρακάτω άρθρο, θα βρείτε – με αλφαβητική σειρά – πληροφορίες για το κατάλυμά μας και τις υπηρεσίες, οι οποίες θα σας βοηθήσουν να κάνετε τη διαμονή σας πιο άνετη και ευχάριστη.

ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ: Παρακαλούμε να κάνετε check out από το δωμάτιό σας την ημέρα της αναχώρησής σας το αργότερο μέχρι τις 11:00.

ΕΠΙΣΚΕΥΕΣ & ΖΗΜΙΕΣ: Εάν χρειάζονται επισκευές στο δωμάτιό σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε με τη ρεσεψιόν. Θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να διορθώσουμε τα προβλήματα την ίδια μέρα. Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση ότι λόγω προγραμματισμού των τεχνικών μπορεί να υπάρξει καθυστέρηση στην επισκευή. Σε περίπτωση που προκληθούν ζημιές στο δωμάτιο λόγω ατυχήματος ή κακής χρήσης από τον επισκέπτη, το κόστος αντικατάστασης πρέπει να πληρωθεί αμέσως. Προσοχή: Η απώλεια των κλειδιών του καταλύματος προκαλεί αλλαγή όλων των κλειδαριών και το κόστος μπορεί να υπερβαίνει τα 150,00 ευρώ (βάσει διαθέσιμων τιμοκαταλόγων). Παρακαλούμε χρησιμοποιείτε όλα τα αντικείμενα του καταλύματος με προσοχή…

ΡΕΥΜΑ: Το ρεύμα είναι 220 VOLT. Παρακαλούμε εισάγετε την κάρτα κλειδί στην υποδοχή εξοικονόμησης ενέργειας για ρεύμα στο δωμάτιο.

ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗΣ: Παρακαλούμε να μην ρίχνετε χαρτί υγείας ή άλλα αντικείμενα στην τουαλέτα, παρακαλούμε να τα ρίχνετε στον κάδο που παρέχεται στην τουαλέτα. Εξοικονομήστε νερό, σώστε τον πλανήτη…

ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΣ – ΘΕΡΜΑΝΣΗ: Όλα τα δωμάτια διαθέτουν ατομικό σύστημα κλιματισμού και θέρμανσης. Παρακαλούμε βεβαιωθείτε ότι οι μπαλκονόπορτες είναι κλειστές σωστά, αλλιώς η συσκευή δεν θα λειτουργήσει σωστά και μπορεί να υποστεί ζημιά.

ΧΡΗΜΑΤΟΚΙΒΩΤΙΟ: Υπάρχει χρηματοκιβώτιο στην ντουλάπα του δωματίου σας. Η χρήση του χρηματοκιβωτίου στο δωμάτιο είναι δωρεάν.

ΠΕΤΣΕΤΕΣ – ΛΕΥΚΑ ΕΙΔΗ: Η χρήση των λευκών πετσετών και των λευκών ειδών έξω από το δωμάτιο δεν επιτρέπεται. Οποιαδήποτε ζημιά ή απώλεια χρεώνεται στον πελάτη. Η αλλαγή ρούχων γίνεται κάθε 3 ημέρες. Τα φιλοδωρήματα είναι ευπρόσδεκτα εάν η εξυπηρέτηση ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις σας.

ΙΝΤΕΡΝΕΤ: Η πρόσβαση στο ίντερνετ είναι διαθέσιμη παντού στο ACQUA MARINA μέσω WIFI. Μπορείτε να βρείτε τον κωδικό για σύνδεση στο δίκτυό μας στο κομοδίνο – αυτή η υπηρεσία είναι δωρεάν.

ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΑ: Αν και αγαπάμε τα ζώα, δεν επιτρέπεται η διατήρηση κατοικίδιων οποιουδήποτε μεγέθους στα δωμάτια.

ΝΕΡΟ: Σας συμβουλεύουμε να πίνετε μόνο εμφιαλωμένο νερό.

ΜΗΝ ΕΝΟΧΛΕΙΤΕ: Εάν δεν επιθυμείτε να σας ενοχλήσει κανείς στο δωμάτιό σας, παρακαλούμε να αφήσετε το σήμα “Μην Ενοχλείτε” έξω από την πόρτα σας. Παρακαλούμε μην ενοχλείτε τους άλλους επισκέπτες με μουσική, δυνατές συνομιλίες ή άλλες δραστηριότητες.

ΓΙΝΕΤΕ ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ: Μπορείτε να φανταστείτε πόσες πετσέτες πλένονται άσκοπα κάθε μέρα και τη μεγάλη ποσότητα απορρυπαντικού που απαιτείται, το οποίο ρυπαίνει το νερό μας; Παρακαλούμε αποφασίστε: Οι πετσέτες που κρεμούνται στο στήριγμα σημαίνουν: «ΘΑ ΤΗΝ ΞΑΝΑΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΩ – ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΜΑΣ». Παρακαλούμε σημειώστε ότι δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιείτε αυτές τις πετσέτες έξω από το δωμάτιό σας. Ο επισκέπτης χρεώνεται με οποιαδήποτε ζημιά ή απώλεια.

ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΚΑΡΤΕΣ: Στη ρεσεψιόν δεχόμαστε πιστωτικές κάρτες (VISA, MASTER) για την πληρωμή του λογαριασμού σας εκτός από μετρητά.

ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ: Σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης παρακαλούμε επικοινωνήστε με τη ρεσεψιόν ή καλέστε: +30 694 55 33 693, ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ +3022970 22100

ΠΑΡΚΙΝΓΚ: Παρακαλούμε να σταθμεύετε το αυτοκίνητό σας στους δημόσιους χώρους έξω από το ξενοδοχείο. Κρατήστε το αυτοκίνητό σας πάντα κλειδωμένο και μην αφήνετε πολύτιμα αντικείμενα μέσα σε αυτό.

ΤΑΞΙ: Μπορείτε να παραγγείλετε ταξί μέσω της ρεσεψιόν. Παρακαλούμε επιβεβαιώστε την τιμή με τον οδηγό πριν εισέλθετε στο ταξί. Μπορούμε να σας βοηθήσουμε με τον συνεργάτη μας TAXI – Στέλιος τηλ +30 6980652635 μπορεί να επικοινωνήσει και μέσω What’s Up & Viber – Σταθερή τιμή για μία διαδρομή από/προς την Αίγινα για τους επισκέπτες μας 15,00 ευρώ.

ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ: Κάθε δωμάτιο είναι εξοπλισμένο με τηλεόραση. Παρακαλούμε να ρυθμίζετε την ένταση σε επίπεδο που δεν ενοχλεί κανέναν κοντά στο δωμάτιό σας.

ΧΑΜΕΝΑ & ΕΥΡΕΘΕΝΤΑ: Αν έχετε χάσει κάτι, παρακαλούμε επικοινωνήστε με τη ρεσεψιόν. Παρακαλούμε χρησιμοποιήστε το χρηματοκιβώτιο που παρέχεται. Η διοίκηση δεν αναλαμβάνει καμία ευθύνη για πολύτιμα αντικείμενα που λείπουν από τα δωμάτια ή τους δημόσιους χώρους.

ΩΡΕΣ ΞΕΚΟΥΡΑΣΗΣ: Παρακαλούμε να είστε ήσυχοι και να μην ενοχλείτε, ειδικά κατά τις γενικές ώρες ξεκούρασης μεταξύ 15:00 και 18:00 και μεταξύ 24:00 και 07:00.

ΓΕΝΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ & ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΙ:

Παρακαλούμε σημειώστε:

Για την ασφάλεια όλων των επισκεπτών, δεν επιτρέπεται στα δωμάτιά μας (βάσει διατάξεων της Πυροσβεστικής) να ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ό,τι παράγει φλόγα (όπως κεριά, φιάλες υγραερίου κ.λπ.) ή έχει θερμή επιφάνεια (όπως καφετιέρα καψουλών ή συναφή ηλεκτρικά σκεύη). Σε περίπτωση που βρεθεί τέτοια συσκευή ή αντικείμενο στα δωμάτιά μας, θα αφαιρεθεί άμεσα από το δωμάτιο και θα φυλάσσεται στη ρεσεψιόν μέχρι την αναχώρηση. Οι επισκέπτες πρέπει να καλύψουν οποιοδήποτε κόστος ζημιάς στον εξοπλισμό του δωματίου και στα χαλιά, εάν υπάρχει.

Όλοι οι φόροι περιλαμβάνονται στις τιμές (εκτός εάν ορίζεται διαφορετικά). Ο Τοπικός Φόρος Διαμονής δεν περιλαμβάνεται και πρέπει να πληρωθεί σε μετρητά κατά την άφιξη.

Οι τιμές δεν περιλαμβάνουν πρωινό. Δεν σερβίρουμε πρωινό ή οποιοδήποτε άλλο γεύμα γενικά.

Ιδιωτικός χώρος στάθμευσης δεν είναι διαθέσιμος (όπως συμβαίνει στα περισσότερα ξενοδοχεία στην Αίγινα). Μπορείτε να παρκάρετε σε δημόσιο χώρο κοντά στα δωμάτιά μας.

  • Μέγιστος αριθμός επισκεπτών: όπως αναφέρεται στην περιγραφή των δωματίων. Φιλοξενούμε παιδιά άνω των 12 ετών, τα οποία υπολογίζονται ως ενήλικες με επιπλέον χρέωση (σε Τρίκλινο δωμάτιο).

Πολιτική Κρατήσεων:

  • Εάν προχωρήσετε σε κράτηση δωματίου, η κατάσταση της κράτησής σας είναι ΥΠΟ ΕΚΚΡΕΜΟΤΗΤΑ και πρέπει να ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΘΕΙ με κατάθεση μέχρι τις 11.00 το επόμενο πρωί. Διαφορετικά, οι τιμές των δωματίων που προσφέρονται μέσω διαδικτύου ή τηλεφώνου υπόκεινται σε διαθεσιμότητα και μπορούν να αλλάξουν ανά πάσα στιγμή.

Η κατάθεση ισούται με το 30% του συνολικού κόστους της διαμονής και δεν μπορεί να είναι μικρότερη από το κόστος της πρώτης νύχτας.
Για υψηλή περίοδο από 1/7 – 31/8 και αργίες η κατάθεση ισούται με το 50% του συνολικού κόστους της διαμονής σας και δεν μπορεί να είναι μικρότερη από το κόστος των δύο πρώτων νυχτών.

ΠΡΟΠΛΗΡΩΜΕΝΗ ΚΡΑΤΗΣΗ: Όταν μια κράτηση προπληρώνεται, απαιτείται πλήρης προπληρωμή στον τραπεζικό μας λογαριασμό. Οι προπληρωμένες κρατήσεις δεν είναι επιστρεπτέες και δεν μεταφέρονται σε άλλη ημερομηνία.

Όλες οι καταθέσεις υπόκεινται στις προϋποθέσεις που περιγράφονται παρακάτω στην “Πολιτική ακύρωσης”.

Πολιτική Πληρωμών:

ΠΛΗΡΩΜΗ ΚΑΤΑΘΕΣΗΣ

Όλες οι κρατήσεις επιβεβαιώνονται και καθορίζονται μετά την πληρωμή της απαιτούμενης κατάθεσης. Το ποσό της κατάθεσης πρέπει να πληρωθεί μέχρι την επόμενη ημέρα στις 11.00 ή όποτε συμφωνηθεί ιδιαίτερα. Η πληρωμή της κατάθεσης μπορεί να γίνει:

-μέσω ΤΡΑΠΕΖΑΣ στον τραπεζικό μας λογαριασμό. Παρακαλούμε ζητήστε τους τραπεζικούς μας λογαριασμούς.
-με ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ. Μας παρέχετε τα στοιχεία της κάρτας (ΑΡΙΘΜΟΣ, ΗΜ.ΛΗΞΗΣ, ΟΝΟΜΑ & CVV) και χρεώνουμε την κατάθεσή σας. Παρακαλούμε σημειώστε ότι όλες οι κρατήσεις θα ακυρωθούν αυτόματα εάν οποιαδήποτε έγκριση πιστωτικής κάρτας απορριφθεί.

ΠΛΗΡΩΜΗ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥ

Όλοι οι επισκέπτες πρέπει να συμπληρώσουν τη φόρμα Check In πριν την άφιξη. Κατά το Check In πρέπει να παρουσιαστεί ταυτότητα ή διαβατήριο κάθε επισκέπτη στη ρεσεψιόν. Μια μεγάλη πιστωτική κάρτα ή ταυτότητα/διαβατήριο θα παραμείνουν μέχρι την πλήρη εξόφληση. Η πλήρης εξόφληση του υπολοίπου απαιτείται την ημέρα της άφιξης, με μετρητά ή πιστωτική κάρτα – όταν το δωμάτιο εξοφληθεί πλήρως, όλα τα έγγραφα θα επιστραφούν στον επισκέπτη.

Πολιτική Ακύρωσης:

Η κατάθεση δεν επιστρέφεται σε καμία περίπτωση. Ο επισκέπτης αποδέχεται την ευθύνη να πληρώσει την κατάθεση ως ποινή σε περίπτωση ακύρωσης ή μη εμφάνισης.
Οι αλλαγές μπορούν να γίνουν υπό την προϋπόθεση της διαθεσιμότητας τη στιγμή της αλλαγής, εάν ο ξενοδόχος μπορεί να προσφέρει αυτήν την επιλογή – οι αλλαγές αφορούν μόνο την ίδια καλοκαιρινή περίοδο.

Σε περίπτωση που η αλλαγή αφορά μείωση των νυχτών, δηλαδή εάν ο επισκέπτης αλλάξει την ημερομηνία άφιξης ή αναχώρησης και μείνει λιγότερες νύχτες από τη συμφωνηθείσα διάρκεια βάσει κράτησης, τότε απαιτείται (ο επισκέπτης) να πληρώσει ΠΟΙΝΗ το 50% του κόστους των υπολοίπων ημερών της περιόδου που είχε αρχικά συμφωνηθεί.

Σε περίπτωση αύξησης των νυχτών, αυτό υπόκειται σε διαθεσιμότητα και ισχύει η τιμή ανά νύχτα τη στιγμή της αλλαγής.

Η μεταφορά της περιόδου κράτησης για τον ίδιο αριθμό νυχτών σε άλλη χρονική περίοδο είναι δυνατή υπό διαθεσιμότητα. Οποιοδήποτε υπόλοιπο μεταξύ της πληρωμής της κατάθεσης και του τελικού κόστους δεν επιστρέφεται.

Επιπλέον: Οποιαδήποτε αλλαγή σε επιβεβαιωμένη κράτηση επιτρέπει στον ξενοδόχο να κάνει επίσης αλλαγές από την πλευρά του όπως:

την τιμή ανά νύχτα (η οποία μπορεί να διαμορφωθεί σύμφωνα με τις ισχύουσες τιμές τη στιγμή της αλλαγής) και τις ημερομηνίες άφιξης &/ή αναχώρησης, ακόμη και αυτές που θεωρούνται εγγυημένες βάσει της προϋπάρχουσας κράτησης.
Εάν οι ΑΛΛΑΓΕΣ ζητηθούν από τον ΠΕΛΑΤΗ σε κράτηση μετά την κράτηση, υπόκεινται σε διαθεσιμότητα και πρέπει να είναι στην ίδια καλοκαιρινή περίοδο του έτους.

  • Μη εμφάνιση την ημέρα άφιξης: 100% του συνολικού κόστους διαμονής. Οποιαδήποτε αλλαγή σε υπάρχουσα κράτηση, έχει διαχειριστικά κόστη 15,00 €.

ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΥΨΗΛΗ ΠΕΡΙΟΔΟ (10/07-31/08)

  • Η μεταφορά της περιόδου κράτησης για τον ίδιο αριθμό νυχτών σε άλλη χρονική περίοδο δεν είναι δυνατή.
  • Μη εμφάνιση την ημέρα άφιξης: 100% του συνολικού κόστους διαμονής.

Πολιτική Ακύρωσης για Προπληρωμένη Κράτηση:
Οι προπληρωμένες κρατήσεις δεν είναι επιστρεπτέες και δεν μεταφέρονται σε άλλη ημερομηνία.

Πολιτική Καθαριότητας:

Η καθαριότητα ξεκινά καθημερινά στις 10:30. Εάν δεν επιθυμείτε η καμαριέρα να εισέλθει στο δωμάτιό σας, παρακαλούμε κρεμάστε την ένδειξη στην εξωτερική πόρτα. Παρακαλούμε σημειώστε ότι όσο η ένδειξη «ΜΗΝ ΕΙΣΕΛΘΕΤΕ» βρίσκεται στην πόρτα σας, το δωμάτιό σας δεν θα καθαριστεί.

Κάθε μέρα προσφέρουμε ΒΑΣΙΚΗ ή ΛΕΠΤΟΜΕΡΗ καθαριότητα στα δωμάτιά μας. Εσείς αποφασίζετε ποιον τύπο προτιμάτε κατά την άφιξη και σημειώνετε το ειδικό κουτάκι στη φόρμα check in.

Η αλλαγή λευκών ειδών (σεντόνια και πετσέτες) γίνεται κάθε τρεις ημέρες (μετά από τρεις νύχτες ύπνου).

Επιπλέον (τοπικές χρεώσεις):

-ΠΕΤΣΕΤΕΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ / καθημερινή ενοικίαση.

-ΞΑΠΛΩΣΤΡΕΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ &/ή ΟΜΠΡΕΛΕΣ / καθημερινή ενοικίαση.

-ΑΛΛΑΓΗ ΛΕΥΚΩΝ ΕΙΔΩΝ: επιπλέον αλλαγή πετσετών ή οποιοδήποτε λευκό είδος οποιαδήποτε στιγμή κατά τη διάρκεια της διαμονής σας.

-ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΗ ΔΩΜΑΤΙΟΥ ή ΚΡΕΒΑΤΙΟΥ (γενέθλια, μήνας του μέλιτος, επέτειος, νέα εγκυμοσύνη).

-ΠΟΛΥΤΕΛΗ ΑΝΑΜΕΝΤΙΚΑ, ΛΟΣΙΟΝ ΣΩΜΑΤΟΣ κ.λπ.

-ΣΑΜΠΑΝΙΑ, ΚΡΑΣΙ, ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ & ΕΙΔΙΚΕΣ ΘΕΡΑΠΕΙΕΣ.

Παρακαλούμε να ενημερωθείτε για το κόστος των παραπάνω έξτρα, μέσω email ή απευθείας οποιαδήποτε στιγμή κατά τη διάρκεια της διαμονής σας.

Πρωινό (ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΓΚΡΟΥΠ):

  • Φρούτα ή χυμός φρούτων.
  • Καφές ή Τσάι ή Γάλα.
  • Μαρμελάδα ή μέλι (έως 40 γρ).
  • Βούτυρο (έως 20 γρ).
  • Ψωμί.
  • Κέικ ή κρουασάν.
  • Ζαμπόν και τυρί (έως 2 φέτες ανά άτομο).

Μπορείτε να ενημερωθείτε για το κόστος του πρωινού οποιαδήποτε στιγμή, από τη ρεσεψιόν.